dimecres, 7 de setembre del 2011

LA CASA DE LA EMMA

Avui  vull ensenyar la casa de Emma...perqué se que hi ha posat tota la il.lució del món per decorar casa seva i...ho a aconseguit!!!


Ella ho explica així:


"Que et puc dic.... que he posat molta il.lusió en aquesta casa, que gràcies a gent com tu i la que he trobat a Facilísimo, he descobert el que crec que és el meu estil, sobre tot he obert la meva ment a moltes opcions que abans pensava que no eren per a mi i ha fet que m'esforci contínuament en mirar la manera de com fer realitat el que m'agrada.

De la terrassa et puc dir, que estic molt orgullosa del meu chill-out, fet realment de palets d'obra amb tots el seus defectes, i que puc assegurar per la quantitat d'amics que venen a casa i seuen, realment és el lloc ideal per una bona conversa amb una copa de cava o el que calgui.

Del saló, l'illa és una aposta del meu home i varem decidir no posar paret, un encert total i més quan vaig trobar que podíem seure veient-nos les cares, i la nena mimada ara es la Barcelona, un regal d'aniversari del meu Home i la meva mare, mai un regal per la casa m'ha fet tanta il.lusió.

Del que més orgullosa em sento es de l'habitació dels nens, es que dins d'un caràcter molt modern i en teoría poc infantil, crec que he aconseguit unir el meu gust per el modern i la seva necessitat de color i un parell de sol.lucions creatives. 

La meva habitació, el que més m'agrada són les llums, va ser una idea d'última hora amb els seus problemes d'instal.lació, però ha valgut la pena. 

Els banys senzills, però molt funcionals, destacar la varietat de colors en les rajoles del bany dels nins que em permetrà canviar la decoració sense molts problemes quan vulgui, i del meu, l'estora de pedra de riu que hi ha a la sortida de la dutxa, va ser la sol.lució a un problema i ha estat tot un encert. 


L'estudi, és el que mes coses necessita però he d'anar poc a poc, no hi ha diners per tot, però crec que va per molt bon camí. 

Canviar coses segur que ho faré, una persona em va dir que una casa sempre està en canvis fins que comences a pensar en una nova, i no és el meu cas.



Per acabar Carmina, donar-te les gràcies a tu especialment per el detall que has tingut amb mi"

Gràcies, petons
Emma





IMGP4224

_IGP4464

_IGP5269

_IGP4514

_IGP4520

_IGP4590

_IGP5279


_IGP4529

_IGP4556

_IGP4573

_IGP4798

_IGP4797

_IGP4800

_IGP4806

_IGP4807

_IGP4829

_IGP4327

_IGP4322

_IGP4353

_IGP5298

_IGP4920

_IGP4928

_IGP5296

_IGP4359

_IGP4930

_IGP4942

Moltes gràcies Emma per les teves fotos i disfruta molt d'aquesta casa!!!
Si voleu veure més: http://decoracion.facilisimo.com/foros/casas-con-vida/ya-hemos-construido-ahora-toca-decorar_409434_178.html#p11649072

4 comentaris:

  1. Uoghhh que preciosidad de casa y de reportaje! no la conocía y eso que es de facilísimo.
    enhorabuena por esta casa tan bonita Emma!

    ResponElimina
  2. Muchas gracias Carmina, por la confianza demostrada en mi casa, dicho esto.

    Amina, yo si conozco tu casa, y la admiro, jejeje tu casa y el resto de las publicadas aquí de facilísimo son el motivo por lo que me resistí tanto a aparecer yo, no creía que tuviera nivel. gracias.

    ResponElimina
  3. preciosa!!!!!!!!
    he ido siguiendo el proceso pero me habia perdido el resultado.............!!!!!!
    buen trabajo con el jardin.....y que envidia de piscina!!!!!!!
    un saludo Aracell

    ResponElimina
  4. Mor, moltes gràcies a tu...tens una casa espectacular!!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar el teu missatge!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...